RÅKNA-CITY

ONT

 
Min goa son!!!!!
Haft känningar av en nackspärr av och till i det sista vid vissa rörelser och idag smällde det till. Fick dock ingen nackspärr men en smaskig låsning som ilar fint genom rygg, axlar och nacke. Inte bra att sitta på dass och sträcka sig samtidigt :-(
 

Martin stack iväg till bussen för någon timme sen. Kan inte fatta att han snart är 13 år och bara har några månader kvar i sjätte klass. Hoppas han kan få upp sina betyg denna terminen. Går väl inte så lysande i skolan direkt men han trivs i alla fall.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hafström Susann
skriven :

Ellen miströsta ej sonens betyg. kan glädja dig med att jag har kämpat i 9 år+ fyra år på gymnasiet med min son
men i dag har han ett yrka han trivsmed och står på egna ben . DET FINNS HOPP man får bara gå en liten krokig väg i bland. Lycka till kram

Svar: Tack för dom orden Susann... behövde jag höra. Han kämpar i alla fall och det är huvudsaken. Man kan ju inte mer än att göra sitt bästa.
Ellen