RÅKNA-CITY

Bra med fejjan

Idag var det en sån där dag man tackade för att man har FB. Såg nämligen att folk började skriva om skolstarten som jag trodde var imorgon (tis) men som visade sig vara på onsdag... oppla! Kan gissa att sonen inte varit speciellt lycklig om jag jagat upp honom till bussen i ottan imorgon om det inte kommit någon buss.
Vädret annars är ju som det varit hela vintern,,, RISIGT! Uppehåll på fm men nu skit! Jag bryr mig dock inte så mycket utan tycker det är rätt okej med dysterväder,,, bättre än snö och is i alla fall. Har knappt använt vinterjacka i år vilket i och för sig är typiskt när jag fick en ny vinterjacka av mamma i julklapp.
Är på jobbet nu. Inga kunder så långt ögat kan nå. Tiden går sååå sakta!!!
Nåja,,, man får vara glad för det lilla... om några dagar kommer huset ut på marknaden. Ska bli spännande att se vilket gensvar det blir.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: