RÅKNA-CITY

Mellandagsréan

Varit med sonen och Bobbe inne i stan och bränt lite av grabbens presentkort han fick i julklapp. För egen del är ju inte shopping en favoritsysselsättning så gick mest med strömmen och tittade på folk. Kan inte för mitt liv förstå mig på hetsen för ett klädesplagg. Folk kan stå i kö i evigheter för att få betala och prova kläder. Skiter jag hellre i det och handlar för fullt pris och får ett plagg som inte är skitigt efter att ha legat på golvet och slipper trängas.
Lika förbannat trött idag som jag varit dom sista dagarna. Ingen ork eller energi alls. Går som i dvala hela dagen och har ingen lust att göra någonting. I natt vette fasiken hur jag sovit heller för nacken och ner är helt kass. Värker överallt. Är så himla trött på att aldrig vara helt på G eller vakna pigg och utan att det gör ont någonstans.
Stoppat in fläskfilé och färdig potatisgratäng i ugnen och tömt diskmaskinen och det är allt jag kommer orka idag. Bobbe fick ta ut hunden på en sväng till och med. Pallar ingenting!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Inte så konstigt att du är trött. Mycket som hänt på sistone.
Bara vila så mycket du kan :)