RÅKNA-CITY

Julafton

 
Fick denna whiskeyn av Madde och Skjunne i Ekenäs. Jisses vad god den var. Mild och härlig precis som jag vill ha den. Perfekt Skjunne!!!! Denna kommer du garanterat gilla!!! Får ta ett smakprov tillsammans en dag. Har tjuvstartat ikväll.... mums!
 
 
Fick dessa av sonen i julklapp. Jättesöta!!!
 
 
Bobbe hade köpt ett par Gore-tex skor. Passade som handsken så nu kan jag ut och vandra utan att bli blöt om fötterna. Fick en reflexväst och broddar så nu jäklar är jag laddad.
 
 
Av Emma och Johan fick jag en sminkväska som var fylld med lite av varje... me like!
 
Fått pengar av svärföräldrarna och klänningar av mamma och pappa och en massa annat fint.
 
 
Bästa julklappen var att Knodden fick komma hem idag. Herregud sicken lycka! Han matvägrar dock så nu är högsta prioritet att få i honom mat. Är snart en vecka sen han åt ordentligt. Massa piller han ska äta och återbesök på måndag. Håll alla tummarna för att allt går som det ska.
 
Tack för alla fina julklappar allihopa och bamsetack till mamma och pappa för ikväll. Glömde ju bjuda på kaffe men sätter skulden på att jag är förvirrad i skallen just nu.
 
Imorgon ska jag jobba extra på macken och sen är jag ledig tills på måndag.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: