RÅKNA-CITY

Låg

Idag känner jag mig lite låg. Vet inte varför?! Lite ensamt (van att ha haft Bobbe hemma ett tag nu) och kanske aningen rastlös efter flyttståhejet....
 
Gått två rundor med mina stackars hundar. Dom bara tittar på mig och ber om att slippa hahahaha. Jäkla latoxar!
Kolla in dessa bilderna.... dom gör en glad...
 
 
Jisses sicken sötis!
 
 
Hahahaha,,,, slapp kissemiss!!!
 
Ensamvargen i mig njuter av friden men den sociala sidan funderar på att sätta ut en kontaktannons efter lite nya bekantskaper. Rätt tyst på dörrklockan men självvalt också antar jag.
 

Imorgon jobbar jag förmiddag vilket inte hör till vanligheterna. Ska bli så skönt att ha en ledig fredag för en gångs skull. Ska med Kulan till veterinären imorgon eftermiddag då hans öron krånglar. Hoppas vi kan få bukt med dom nu. Tycker synd om honom.
Ha en fin torsdag allihopa!!!!!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: