RÅKNA-CITY

HEJ DÅ

Då var påsken över för detta året. Har varit en fin helg med massa skratt och sol. Våren är verkligen här nu.
Bobbe och jag åkte till Råkna ikväll. Jag ville tända ett ljus för mina djur så dom känner att jag inte glömt av dom eller känner att jag övergett dom. Riktigt tungt att inte kunna titta ut när det mörknar och se ljuset brinna i backen.
Hämtade ett litet vattenbad som Martin gjort i skolan som jag ville ha mina land i nya lyan och sen bara filosoferade jag och vandrade runt i min trädgård som jag kommer sakna. Har lagt ner så mycket arbete på den och har gjort allt själv. Känns lite konstigt att bara lämna allt.
 
 
Kommer absolut sakna min bamsestora inhägnade trädgård. Så smidigt att kunna låta vovvarna springa fritt där.
 
 
Börjar bli grönt och fint i Råkna nu.
 
 
Vovvarna har nog ställt in sig på att vi inte bor i skogen längre. När jag tog dom från bilen som jag alltid gjort så istället för att följa med mig mot grinden så stack dom iväg som två galningar. Fick som tur var lockat tebax dom. Jäkla tokstollar!!!
Får hitta mig ett nytt stort inhägnat ställe nu. Skönt att kunna släppa dom då och då utan att man behöver vara rädd att dom sticker iväg.
 
 
HEJ DÅ Råkna!!!!
 
Dom nya ägarna har lovat att jag får ha kvar mina djurgravar och får åka dit när jag vill och tända ett ljus. Jättesnällt av dom och betyder så himla mycket för mig.
Är så himla nöjd över att det är just Elin och Johan som ska flytta dit. Dom är snälla och trevliga att ha att göra med och välkomnar oss att komma och hälsa på. Önskar dom all lycka till med den lilla bebisen som är på G och med det nya boendet. Kommer bli bra det här!!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: