RÅKNA-CITY

Fisketur

I eftermiddag åkte vi på en liten fisketur i det härliga vädret. Var en aning småförrvirrad familj.... glömt att tanka båten, glömt fiskelådorna med alla drag hemma och totalglömde att vi lovat några kompisar att följa med. HERREGUD!!!!! Ber så mycket om ursäkt Veronica och Wingård :-(
 
 
Familjen fiskmås var ute och guppade på sjön.
 
 
Jag och sonasatan.
 
 
Kaffe är extra gott på sjön.
 
 
Martin var inte sugen på att fiska idag men han höll i alla fall spöt så länge att jag hann ta ett foto.
 
 
Herr Carlsson
 
 
UjUjUj jag bjuder på detta fotot.... ingen mästerfotograf den där Martin Carlsson hahahaha!
 
 
Galen son leker med kameran :-D
 
 
Min goa man njuter av fisketuren!
 
 
Ingen fisk idag... inte ens ett napp.
 
 
Härligt väder!!!!!
 
 
Vilken natur vi har här i krokarna... UNDERBART!
 
 
Vackert!!!
 
 
Vitsippa
 
 
Tack för idag pojkar!
 
 
Viken
 
 
Haft en riktigt riktigt fin helg!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ser ut som en riktigt härlig dag !