RÅKNA-CITY

5:2

Ja alla tjatar ju om den nya dieten som ska göra oss alla vackra och smala. Nu är LCHF och GI helt ute och denna sifferkombinationsdieten är det nya. Har ju testat alla andra dieter, piller, pullver och tips så därför tar jag det som min plikt att även testa detta.
Idag ska jag alltså rivstarta skiten med en dag utan mat. Ja helt utan blir jag ju inte då man får äta en sisådär 500 kcal men ärligt talat är det inte mycket att hurra för när man är ett matfreak som jag. Kör stenhårt, så jag har två bananer med mig på jobbet idag. Är ungefär 90 kcal/banan.... and that´s it!
Står när man läser om 5:2-dieten att man inte ska vara rädd för att vara hungrig... HALLÅ!!!!! Inte jag som ska vara rädd utan min omgivning!
Nåja.... nu kör jag denna veckan och ser om jag överlever och fortfarande har en familj ;-) så får vi se om dieten är så fantastisk som alla säger och jag är smal som en sticka tills nästa sommar.
 
 
Ha en bra dag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: