RÅKNA-CITY

Sömnlös

Inte sovit mycket inatt SUCK! Trött som en sengångare idag. Tankarna kunde inte sluta fara runt, hjärtat bankade.... fattar ingenting :-( Inte druckigt kaffe sent så vet egentligen inte vad det berodde på men är lite mycket just nu för hjärnan att bearbeta så kanske är därför. Nåja bara att ta tag i dagen i alla fall.
 
Martin och jag har ätit fattiga riddare till frukost, massa socker och gojs så man får upp energinivån.
 
I eftermiddag ska jag och Madde i Ekenäs ta med barnen och bowla. Ska bli jätteroligt. Sen blir det pizza... mums!
 
Vi har nog klarat stormen bra här i Råkna. Inga träd som trillat vad jag kan se eller annan förödelse. Vi hade ström hela tiden igår så man tackar för dom nergrävda ledningarna.
Bobbe och Martin kom och mötte mig nere vid vägen med traktorn igår när jag kom hem från jobbet vilket jag tyckte var riktigt gulligt av dom. Älskar mina pojkar!
 
Passar på att önska Emma grattis på födelsedagen lite i förskott (hon fyller imorgon).... GRATTIS EMMA!
 

Sen ska jag passa på att skicka en bamsekram till Kat von D i Norge som fått en massa söta valpar. Puss på dig söta Kat!
 
 
Gullig valp eller vadå???? SUPERSÖT! (Hm snodde bilden från Oda´s blogg, hoppas det var okej?!)
 
Nu får ni alla ha en fin dag!
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: