RÅKNA-CITY

HÖST

Inte haft så mycket att blogga om i det sista... i alla fall inte saker som jag vill skriva om på bloggen just nu i alla fall.
Händer en hel del men vissa saker kan vara bäst att hålla för sig själv så gott det går.
Hösten är verkligen här med duggregn och blåst. Hade först inte tänkt att gå min morgonpromenad imorse men då det inte regnade så mycket gav jag mig ut i alla fall och det var superskönt. Nu i eftermiddag är det faktiskt riktigt varmt ute och hade jag bara orkat så hade det fått bli en liten promenad med Kulan men är sååå boring att gå flera ggr om dagen här i Råkna. Samma träd, samma löv och samma vägar.... BLÄ!
Hämtade sonen från skolan idag. Han ringde och hade huvudvärk och mådde allmänt dåligt. Han får vara hemma imorgon också tror jag.
Nu har jag kyckling i ugnen och till det ska jag ha ris och en gosig sås till kvällsmat.
Till helgen ska vi ut och fiska. Härligt, längtar redan. Ska åka inom Lantmännen en dag och köpa mig några bra fiskedrag så jag vinner över grabbarna igen :-)
Rensat i en del garderober både Bobbe och jag. En del slängdes bara och en del skänkte vi till Röda korset. Ska köra iväg mer prylar i veckan och ska även få Handtaget att hämta en del. Herregud vad man sparar på mycket skräp. Himla skönt att bli av med lite. Lagt ut en del på loppissidor på nätet.
 
 
Sex stycken dynor till utemöbler... 100 kr/st
 

Mc-ställ stl 38 (Dam) 300 kr
 
 
Juniorställ 300 kr
 
Mitt gamla superbraiga solarium (helkropp) finns kvar för 800 kr. Nya rör!!!
 
 
100 kr för min kökssoffa.
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: