RÅKNA-CITY

Fiske idag!

Bobbe tjatade om en fisketur idag så tillslut gav vi med oss och hängde med honom. Blev en riktigt fin dag!
 
 
Såhär fick man se ut för att klara kylan på sjön idag. Inte vackert men varmt!
 
 
Älsklingen rattade båten.
 
 
Var kallt som fasiken till en början pga blåsten men sen mojnade den. Så härliga höstfärger runt sjön.
 
 
Martin hjälpte Bobbe att köra båten då och då.
 
 
Kallt Brrr!
 
 
Gick iland på en ö för att jag skulle få kissa :-)
 
 
Båten
 
 
Småruggig dag men höstligt mysig ändå.
 
 
Jag fick enda fisken idag JIHOOO!
 
 
Abborren åkte i sjön igen,,, var så liten.
 
 
Min son... love you!
 

Bobbe
 
 
Martin
 
 
Blev ingen fisk att grilla till kvällsmat så vi körde kött istället.... gott det med!
 
 
Lite levande ljus är mysigt en söndagskväll.
 
 
Sorgligt att se flyttfåglarna ge sig av, men antar dom kommer tebax om några  månader.
 
Haft en kanondag,,, tack Martin och Bobbe för denna helgen ÄLSKAR ER!
 
Nu ikväll tog vattnet slut i brunnen igen så antar vi får fjäska hos släktingar igen :-( Puss från mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: