RÅKNA-CITY

Svåra beslut

Ja det går lite tid mellan blogginläggen men har inget speciellt att skriva och inget jag vill att andra ska veta så då får det bli lite bloggtorka.
Hösten är i alla fall här med allt vad det innebär,,,, strormar, regn och mörker. Inte så mysigt! Nåja blir lite vatten i brunnen i alla fall.
Sover fortfarande uruselt på nätterna. Mycket att fundera på och ingen att bolla allt med vilket ger en massa snurr. Viktigt att beslut blir rätt och ibland känner jag mig totalt ensam och med känslan att ingen står på min sida i besluten vilket kan vara väldigt frustrerande. Inte lätt att stå för sina åsikter när dom hela tiden slås ner, vilket tillslut gör att man börjar vackla även om man VET att man inte tycker som vederbörande.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: