RÅKNA-CITY

Skitdag

Idag är det verkligen inte min dag....
Mina bromsar har hängt sig så bilen höll nästan på att brinna upp på väg till jobbet.
Staketet som skulle upp i helgen har inte kommit.
Martin har krånglat till det med mitt kontokort så nu måste jag in på Swedbanks sida och greja... hatar strul!
Hörde att en manlig kund hade förlovat sig och säger till honom "grattis och hälsa tjejen"... och han bara glor på mig och fattar ingenting.... suck! Han hade såklart förlovat sig med en kille.... ja va fa-an sak samma eller vadå?! Ridå ner!
Nu ska jag bara försöka avklara sista timmen på jobbet utan mera fadäser och sen ska jag hem och bara softa. Kan ju alltid hoppas att morgondagen blir bra mycket bättre.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Hoppas du får en fin helg :-)