RÅKNA-CITY

Sista rycket för denna gången

Sådär ja... nu får det vara nog!!!!!!!!! Ingen flytt från Råkna denna gången för nu orkar inte fru Carlsson mer. Är det såhär det ska vara när man ska flytta så skiter jag i det.... tjat, gnat, tårar och velande fram och tebax. Man går några steg framåt och backar en massa bakåt. Nä tack! Ska man flytta så ska båda vara på G och förväntansfulla och är det inte så så fungerar det inte, i alla fall inte för mig. Detta ska vara ett nytt steg i vårt liv men just nu är det bara tungt. Folk får Råkna att låta som nåt så ofantligt speciellt som vi lämnar och aldrig kan få tillbaks och gör det till något såååå vansinnigt härligt, för mig är det enbart ett hem ingenting mer. Har inga sådana känslor för det och kommer aldrig att få. Alla kommentarer som "vad ska ni i Hylte att göra", "kommer snart tröttna på Hylte också" eller "åhhh men Råkna som är sååå fint" får en att komma ur balans. Man får hela tiden sitta och försvara varför man vill flytta och jag har ingen anledning,,,, jag vill inte bo på landet mer utan vill in i samhället. Inte mer än en handfull som verkligen sagt "åhhh så roligt" eller "spännande"...
Jag har bott i Råkna i över 12 år så jag kan palla lite till. Kommer dock inte renovera mer eller lägga mer pengar på Råkna för det är inte detta stället värt.
Martin kommer bli skitbesviken när han kommer hem från skolan idag, han ville som jag verkligen flytta från skogen men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Nu ska jag bara ställa om så ska nog även detta fungera.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adde
skriven :

Skit i vad folk säger det är ni som bor där och inte dom..Jag förstår att det är bökigt att bo som ni gör så ta en ordentlig funderare igen!

Svar: Tack Adde!!!!!!!!!!!!!!!
Ellen