RÅKNA-CITY

Nya lyan

Förmiddagen har Bobbe och jag tillbringat vid nya bostaden i Hylte. Mätt staket och även fått titta invändigt i lugn och ro och mäta.
Tjejen som bor där nu är supersnäll och lämnade nycklen och stack iväg så man kunde titta själv i lägenheten och försöka föreställa sig hur man ska ha det. Massa kramar till dig Michaela!!!
Blir ett staket på baksidan av lägenheten med vindskydd mot grannen för hundarnas och hennes skull. Kör samma staket som vi har idag med en väv så inte hundarna kan stå och glo på henne när hon är ute i trädgården.
Inne har jag helt klart för mig hur det kommer bli. Har tagit mått så det är bara att åka och handla. Blir ungefär som nuvarande hyresgästen har det. Hoppas hon inte tar det som plagiat utan som en eloge för bra smak hahahaha!!!
Vi tog hundarna på en promenad i deras nya bostadsområde och jag tror dom kommer gilla att promenera bland folk och få lukta på hundkiss vid varenda stolpe.
Haft intressenter på Råkna både igår och idag så spekulanter på huset finns det absolut. Synd bara att det ska ta sådan tid med mäklaren för nu skulle jag verkligen behöva ett pris på allt så man kan sälja. Vill ju inte behöva sitta med två bostäder för länge. Ska ringa och prata med honom imorgon.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cecilia (er nuvarande granne ;) )
skriven :

Fixa några bra och trevliga grannar åt oss! ;-) Synd att ni ska flytta, men vi förstår er mycket väl! Lycka till :)

Svar: Klart jag fixar trevliga grannar åt er... inga problem ;-)
Ellen