RÅKNA-CITY

Eva i Torup

Ringde till fantastiska Eva som jobbar på vetrenärstationen i Torup nu på morgonen. Knodden drack ingenting igår och inte ätit sen i torsdags kväll plus att han verkar konstig. Ingenting med den hunden jag har i huset nu är som han var innan. Stressar runt som en tok eller ligger platt fall i soffan.
Nåja Eva sa att jag skulle duscha honom eftersom det kan sitta små hårstrån kvar som irriterar fast jag vet inte vad jag ska tro då han inte verkar vilja klia sig. Har dock schamponerat honom nu så får väl avvakta och se om det hjälper.
Sen fick jag en massa tips om hur jag ska få i honom vatten. Man kan texempel lägga en buljongtärning i vattenskålen eller leverpastej så det smakar gott. Kollade hans skinn och han verkar inte uttorkad.
Är han inte bättre tills imorgon så ska jag ringa dom igen.
Låter aldrig honom gå igenom detta igen. Har varit en fruktansvärd helg!
 
Fortsättning följer!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: