RÅKNA-CITY

Dream Hack

Blir så ledsen när min son är ledsen :-(
Imorse kommer han glad som en lärka och säger att en grabb som skulle lotta ut en datorplats till Dream hack i Jönköping bestämde sig för att ge den till honom. Efter att väntat på mail om koden hela förmiddagen frågade Martin honom vart den blev av och svaret blev att han tänkte behålla både sin egen biljett och den andra. Snacka om härdsmälta här hemma. Martin grät av besvikelse och jag var nära att börja böla jag med.
Kollade vad en biljett skulle kosta att boka nu i sista stund och det var dyrt... 959 kr Upps!!!!! Pratade med Martin och jag tror vi är överens om att han och Bobbe ska åka som dom hade tänkt från början nämligen på varsitt dagspass och kika. Hoppas sonen får en fin dag i alla fall och att grabben som gjorde honom besiken får en satans skoskav, att hans svindyra tangentbord blir stulet eller att han tappar sina matpengar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: