RÅKNA-CITY

Snart semester,,,

Idag på morgonen åkte norrmännen hem till Notodden igen. Blev tomt i huset nu. Hoppas dom fick en bra hemresa och att dom haft det fint i Råkna-City!
Martin och jag har städat och grejat hemma och uträttat lite ärenden i byn. Nu ska vi bara lata oss resten av dagen.
Trodde vovvarna ville rastas idag eftersom det är en vecka sen sist på grund av damsällskapet i trädgården men vovvarna var superslöa dom med så vi tar det imorgon istället.
 
På fredag börjar Bobbe och jag vår semester och jag längtar så efter lugna dagar utan måsten och tidspress tillsammans med mina älsklingar. Varit på Systemet idag och inhandlat Gin och Smirnoff Ice som är obligatoriskt när vi går på semester. Hoppas det blir fint väder så vi kan sitta i hammocken och mysa hela kvällen.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: