RÅKNA-CITY

2 dar kvar

Nu är det bara två dagar kvar till semestern.... herregud så gött.
Ska snart iväg till Ekenäsarna och planera för hotellövernattningen som vi tjejer ska ha med kidsen. Ska bli urmysigt att åka iväg och bo på hotell. Känns ju alltid lite lyxigt! Stackars Bobbe och Skjunne som inte får vara med men antar dom kommer tycka det är rätt gott att få vara ensamma hemma för en gångs skull.
Idag var jag supernära att vara duktig och bege mig ut på en liten promenad men i sista stund bangade jag ur och bestämmde mig för att lata mig istället. Nöjd med mitt beslut. Tar tag i allt sådant nyttigt när semestern är slut. Håller mig innom gränsen för vad min våg godkänner så.... skit samma liksom :-)
Nu har jag nåt kladd på fossingarna som ska göra dom lena och fina. Snart suttit med det i en timme nu så antar fötterna blir som sammet sen.
Ikväll får nog Martin och jag åka och bada hundarna. Varit varmt idag så dom har bara sovit innomhus där det är svalare.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: