RÅKNA-CITY

MyDog

04:15 ringde väckarklockan imorse. Skulle med Annette till Göteborg på hundutställning. Herrejisses sååå tidigt!
Resan dit och hem gick galant. Annette rattar så fint genom Göteborg, i parkeringshus och mellan filer. Annat när en annan kör... då skriks det och vifftas en del och allt som oftast kör jag fel också.
Utställningen var skitrolig att vara med på. Missade allt som hände i ringarna men hann med desto mera prat och shopping och såklart 100 toalettbesök.
Köpte en fön för 1500 kronor idag. Är sååå nöjd. Har velat ha en så länge. Ska bli skojigt att prova. Blev lite rostade mandlar till Bobbe, godis till Martin och såklart lite snask till Kulan och Knodden också och en leksak.
Mötte underbara vänner idag, bland annat Mia. Go och snäll och superdupertrevlig. Sen var det ju såklart Elise och Carina... puss och kram på alla!
Mötte även Kulan´s brorsa från Norge. Herregud så lika dom är,,, nja förutom att Apollo är nybadad och fint kammad medans Kulan är en trasselsudd.
Nu är jag hemma i mitt lilla hus på landet. Grabbarna hade slappat hela dagen och det syntes på soppåsen som rann över, disken och allt annat som var där det inte skulle vara. SUCK! Helt otroligt att man inte kan åka hemmifrån utan att allt måste raseras. Sur jag blir!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: