RÅKNA-CITY

HÄRLIGA LÖRDAG

Lördagen var så här igen och allt vad det nu innebär. För min egen del var det jobbarhelg men skiter i vilket eftersom det är härligt att jobba lördagsförmiddagar. Alla är glada, utvilade och ser fram emot kvällen så inte så fruktansvärt alls faktiskt. Betydligt värre att jobba en måndagmorgon då alla (likaså jag) är ursura och bara muttrar.
 
Martin och Bobbe har fått sockar av morsan. Fick bara ta en bild på Bobbe´s eftersom sonen slet på sig sina innan jag hann få dom ur kassen nästan. Han har varit med sin pappa och farfar i skogen och var frusen som tusan.
 
 

Visst är dom fina? Så mjuka och sköna att ha på sig också. Tackar så mycket morsan!!!
 
Har gått en runda med Kulan och Knodden efter jobbet. Iskallt i vinden!!! Brrrr!
 
Nu står jag vid spisen och ska göra hemmapizza. Apgott och enkelt. Var bara tvungen att ta ett löjligt foto på några grönsaker bara för att färgerna är så fina hihihi...
 
 
Fick ett vin av Madde och Skjunne när dom var här som jag öppnat idag. Supergott!!!! Ska ni ge mig vin så får ni gärna köpa detta till mig....
 
 
Tackar för flaskan Ekenäsaborna!
 
Ikväll blir det film och när jag ändå va på G med kameran så har jag ju såklart tagit fotot på fodralet också...
 
 
Hoppas den är bra. Har lyssnat på den andra delen som heter "Sandmannen" på talbok och den var superhemsk så jag har mina misstankar om att denna kan vara ruggig också.
 
Önskar alla polare en riktigt fin lördag och alla er andra som jag inte gillar... ja er hoppas jag bara att bilen inte startar en kall vinterdag när det är minus tjugo grader ute och era vantar ligger där ni inte hittar dom ;-)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Gary Magnusson
skriven :

Hejsan! Mycket trevlig blogg du har ;)Va filmen bra ? Tänkte se den någon dag:) kram på dig !

Svar: Filmen var okej men inte mer. Sevärd that´s it!
Ellen

2 Susann
skriven :

Hoppas du oxå haft en fin helg ! Härliga sockar =)