RÅKNA-CITY

Gott Nytt År

Ville bara önska alla ett gott nytt år... bättre sent än aldrig heter det ju.
Nyårslöften? Jag har som vanligt mitt löfte att gå ner några kikon. Inte så många för det orkar jag inte men tillräckligt så jag kommer i mina mc-brallor till våren. Ska tänka lite på vad jag stoppar i mig och böja röra lite på dököttet.
För övrigt har julen varit mysig utan stress. Nyår likadant. Vi satt hemma och mysade.
Nu börjar vardagen igen men det känns inte så betungande. Trivs med livet och då flyter det mesta på bra. Kramiz på er allihopa!
 
 
Mitt favoritfoto på Knodden. Tycker han är den absolut finaste Leonbergerpojken. Finns ingen annan som slår honom. Detta ansiktet älskar jag!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Oda
skriven :

Godt nytt år tante Ellen:) Savner deg masse!

Svar: Saknar dig med!!! Fin klänning du hade på julafton!
Ellen