RÅKNA-CITY

Susann

Måste tacka Susann för allt jag fått i samband med deras flytt från huset. TACK!
Massa mattor, handdukar och täcken till hundarna och en hög med handväskor och smycken till mig. Happy Happy Happy!!!!! Donerade en av mattorna till en på jobbet som behövde så många som tjänar på att Åsbackagatan rensas.
Här kommer lite bilder...
 
 
Klockor i massor!!!
 
 
Älskar armband :-) Alla är inte från Susann,,, hade en bra hög innan också.
 
 
Halsband för ALLA tillfällen hihihi!
 
 
Får numera ha en extra låda att ha allt i då det började bli platsbrist ;-)
 
 
Lite handväskor har man samlat på sig.
 
 
Räknade idag och det var 41 stycken... och jag älskar dom allihopa!
 
Ja jag vet jag är galen men men sån är jag!
 
Ska göra iordning i det rummet i källaren så jag kan ha alla väskorna snyggt och prydligt, men så länge får dom hänga på rören i taket.
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Så jäkla kul att det kommer till användning ju !!
O det finns ju ingen annan än du som blir så glad för såna grejor :)

Svar: Älskar varenda pinal i min skattkammare :-)
Ellen

2 Systern
skriven :

Wow får jag komma och låna, snälla rara syster!

Svar: Självklart får du låna syster!
Ellen