RÅKNA-CITY

Sommardag

Sov länge och slöade runt hela fm... det är sommar det!
Pratade med fleshmoppersdeltagare som skulle ut på en liten tur och beslutade oss för att rasta CBR:en en runda. Härligt att känna växlarna och farten. Åkte en gosig runda och hamnade för kaffe och glasspaus på Chappen. Trevligt!
Kul när man hänger med folk som är så trevliga som våra Tommysar och Wingårdar är. Tack för idag pojkar!
Var innom Elise i Kappeled för att hämta trimmern hon lånat ut till mig för att jag skulle kunna trimma vovvarna men den är så rejäl att jag inte vågar använda den (är till hästar och kor).... inte ens på Bobbe hahahaha! Nåja tack ändå Elise.... du är en pärla.
Ikväll har maken, sonen och jag gått en runda med vovvarna och Bobbe och jag har spelat 500. Jag vann båda gångerna så nu ville han inte spela mera ;-)
Imorgon ska vi åka till Göteborg och gå på Lisseberg. Jag fick en snilleblixt och bokade hotellrum åt oss. Ska bli så mysigt. Martin vet att vi ska på Lisseberg och sova på hotell men inte på vilket hotell. Vi ska sova på Hotell Barken som är ett skepp!!!! Snacka om häftigt och sova på en båt. LLängtar att se sonens min när han fattar vart vi ska bo!
Kramen på er alla!!!!
PS: Mona,,, jag har använt din filt ute idag. Så varm och mysig att sno om sig när man sitter ute en sensommarkväll. Tusen miljoner tack sötaste du!!!! DS
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mona di
skriven :

Så koselig å høre at du bruker teppet... :-) Hr begynt på montering av Anette sitt også, så håper hun blir like fornøyd :-)
Kos dere masse på tur og krama på søteste Martin <3