RÅKNA-CITY

Sista helgen med gänget

Den sista helgen innan jobb och skola drar igång har varit en ösig rackare.
I fredags var Elise och Annette här med respektive på lite grillfest. Skrattade som en galning hela kvällen,,, värkte i magmuskler och i kinderna :-)
Foton har jag inga för dom är på sticka, överförda och klara från den andra datorn. Fick ju gå och köpa mig en ny då den gamla hamnade i golvet och skärmen dog... SURT!!! Nu har jag ett helvete att lära mig alla nya funktioner eftersom denna datan har Windows 8 och ser helt annorlunda i menyerna. Huuuu allt är meckigt!
Igår var vi på kräftskiva hos Inga-Lena och Tommy. Var en supertrevlig kväll... tack så mycket!!!
Från igår har jag lite bilder, håll tillgodo.
 
 
Förfest hos Ludde
 
 
En av våra chaufförer. Tack Jonas och pappa för skjutsen.
 
 
Grabbarna avhandlar viktiga saker i köket.
 
 
Bobbe och Inga-Lena
 
 
Tommy, Wingård och Veronica
 
 
Jättefin uteplats. Fick riktig sommarkänsla av att sitta där.
 
 
Bengan funderar...
 
 
Får tacka Ludde för dom goda kräftorna som han fångat och kokat själv. Bästa kräftorna jag någonsin ätit.
 

Goda stora räkor
 
 
MUMS!
 
 
Hoppas det inte dröjer för länge innan Flechmoppers kan ses igen antingen med eller utan motorcykel.
 
Så nu var några av bilderna inlagda och jag kan säga att detta blogginlägget har tagit nästa en timme att fixa. HATAR nya saker på datorer! Hittar inte mina bilder, hittar inte menyer... hittar INGENTING!
PUST!
 
Ha en fin söndagseftermiddag. Själv ska jag lära mig min nya dator och börja ladda för Martin´s första skoldag imorgon efter sommarlovet och min första arbetsdag efter semestern.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: