RÅKNA-CITY

Göteborg

Hemma från vår övernattning på Barken Hotell i Göteborg och Lissebergsturen. Herregud så ljuvligt vi haft det alltså.... kommer minnas detta resten av detta året... minst! Ätit gott, skrattat och haft supermysigt!
 
 
Här sitter Martin och är startklar för våran resa till Göteborg. Ivrig är väl bara förnamnet eller???
 
 
På Lisseberg blev det en burgare och pommes till lunch... gott som fasiken. Rätt skönt att bara få sitta och vila fossingarna lite. Blir ju en sabla massa steg på en dag där.
 
 
Detta är fönstret från vårat rum,,, eller snarare "hytt" på hotellet som var ett skepp.
Vi hade ju inte talat om för Martin var vi skulle sova så att se hans min när han insåg att vi skulle sova på en båt var obetalbar. Kan varmt rekommendera "Barken hotell" till andra som ska sova i Göteborg för det var kanonmysigt. Personalen var supertrevlig både i receptionen och på resturangen. Allt var rent och fräscht!
 
 
Inte världens lyxigaste men jättetrevligt!
 
 
Martin och jag ÄLSKADE Barken :-)
 
 
Kanske spanade han efter en sjöjungfru...???
 
 
Såhär såg skeppet ut som vi sov på. Maffig!
 
 
Vårat hyttfönster är det femte från höger sida precis där kedjan/länken går.
 
 
Lite go dricka på soldäck innan middagen.
 
 
Martin, Bobbe och jag på bästaste semestertrippen på väldigt väldigt länge. Har pappa att tacka för att det alls kunde bli av eftersom han ställde upp och passade hundarna i Råkna.
 
 
Min älskling!!!!
 
 
Maten var jättegod!
 
 
Innan vi åkte hem idag åkte vi innom Aeroseum där det finns massa gamla flygplan och annat att titta på.
 
Vi hann med Vincent´s i Varberg, både motorcyklar och husbilar. Hittade en skitfin husbil för 700.000 kr så dags att börja spara pengar nu så vi har råd att köpa den hahahaha! Dream on liksom!
 
Tack till min lilla familj för en härlig tur.... ni är dom bästa!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: