RÅKNA-CITY

Tjejfest med respektive

Igår bjöd Madde och jag brudarna på galej i Råkna-City. Blev en superlyckad kväll precis som det brukar med dessa goa tjejer och deras män.
Här kommer lite bilder....
 
 
Eva som var snäll att ta hit farbror Barbro som hjälpte mig organisera mitt skafferi :-) Hittar ingenting längre hahaha! Letar fortfarande efter en svart snuskfilt bland annat.....
 
 
Snyggingen Anki!!!!
 
 
Lasse
 
 
Skjunne och Danne
 
 
Henrik & Paci
 
 
Himlen var så vacker igår så jag var bara tvungen att ta en bild.
 
 
Himlen brinner!
 
 
Dansen är i full gång!
 
 
Angelica med mobilen i högsta hugg.
 
 
Linslus! :-)
 
 
Caroline och Daniel..... sååå kul ni var med!!!!
 
 
Skjunne provar Bobbes glasögon.
 
 
RajRaj i Råkna!
 
 
Eva och Anki fixar och donar i mitt skafferi. "Någon" hade ställt fram vita bönor i tomatsås till katterna???? Något ni girl´s vet nåt om????
 
 
GALNINGAR!!!!!
 
 
Tänk så goa vänner man har.... love you all!
 
 
Hittat en massa meddelanden lite varstans i huset.... hmmmm "snuttefiltssubstitut"?! Funkar inte kan jag säga Eva hahahahahha!!!!!!!
 
 
"Porrlampa"..... hmmmm måste ha en ny hihihi.
 
 
"Trasig"... I know ;-)
 
Tack mina vänner för att ni kunde komma och för vinet och blomman. Hoppas ni hade lika kul som jag hade. Vi ses snart igen,,, KRAM!!!!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: