RÅKNA-CITY

Simhallen

Martin, Bobbe och jag har varit i simhallen idag. Var jätteroligt!!!
 
 
Martin har bad på tisdag och då ska dom simma 150 meter bröstsim och 50 meter ryggsim i ett kör så han ville gärna kolla innan om han verkligen klarar det. I början trodde jag han skulle dö men efter ett tag simmade han både på rygg och bröst som ingenting. Han är en jäkel på att flyta så han känner sig bekväm med vatten.
 
DUKTIGT MARTIN!!!!!
 
 
Här väntar grabbarna på pizza. Tycker nog vi var förtjänta av sån mat efter en massa plaskande i simhallen.
 
 
Fru Carlsson är glad att besöket i simhallen är över. Ingen drama idag... hade baddräkten på mig när jag skulle gå in, tappade inte nycklen till skåpet och kissade inte i bassängen.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: