RÅKNA-CITY

Firmafest med Sandahl´s

Igår var Sara, Johan, Emma, Johan, Bobbe och jag på Sandahl´s firmafest på High Chaparall med tema rockabilly. Kvällen var lyckad med bra musik och trevliga människor men maten var urkass. Skosulekassler, torr kyckling, konstiga geggamojjor... urk. Dock var revbenen goda och potatisgratängen.
 
 
Bobbe har fått i brylkräm i håret.
 
 
Söta Emma!!!!
 
 
Hela glada gänget! Johan, Sara, jag, Bobbe, Emma och Johan... coolingar!
 
 
Vi tjejer!
 
 
Grabbarna é på G!!!
 
 
Emma och Johan hade övat bugg hemma och jag har med egna ögon sett några fräsiga moves på dansgolvet från dom. Skulle vara intressant och se han kasta mig på det viset. Frågade han flera gånger under kvällen om han inte ville dansa med mig men han såg skräckslagen ut,,, speciellt när jag talat om hur mycket jag gillade lyftet i Grease hahahaha!
 
 
Syrrorna!
 
 
Johan och Sara.
 
Tusen tack för en jätterolig kväll.... vi får göra om nåt sånt här snarast! Kram på er!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Så gulliga ni alla var :)

Svar: TACK!!!
Ellen