RÅKNA-CITY

Lördag

Vaknade klockan 07:00 en ledig lördag... fasiken så onödigt.
Nåja bara att gå upp och börja laga frukost och tända i pannan och såklart sätta på kaffe.
 
 
 
Ägg och bacon är sååå gott en lördagsmorgon.
 
 
Igår köpte jag mig föresten en sån här mackapär att sätta i eluttaget som ska göra att mösen inte vill vara hos oss längre. Ska bli mycket intressant och se om den verkligen fungerar. Frågade den unga tjejen i kassan på Lantmännen om jag fick lämna tebax den om jag inte märker någon skillnad på antalet möss i huset. Då var hon tvungen att gå att fråga.... hehehehe! Kan garantera att jag kommer lämna tebax den om den inte fungerar... kostade för sjutton 400 kronor och då var detta den billigaste varianten.
 
Ha en trevlig helg vad ni nu än pysslar med?! Själva ska vi renovera och grabbarna skulle köra lite motorcross. Blir nog lugnt annars. Kraaam!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Åh vilken lyxfrukost ... ser gott ut =)

2 Kim Kronberg
skriven :

Jag har också köpt en sån! Fast på ellos.se son heter Pest reject, ska tydligen ta bort allt från kackerlackor spindlar mygg(?!) möss mm. Får se om det gör nån skillnad:)

3 Kim Kronberg
skriven :

Jag har också köpt en sån! Fast på ellos.se son heter Pest reject, ska tydligen ta bort allt från kackerlackor spindlar mygg(?!) möss mm. Får se om det gör nån skillnad:)