RÅKNA-CITY

Jobbigt

Idag har det varit en riktigt jobbig dag. Allt har bara krånglat från början till slut.
Färgen på mina mdf-skivor är katastrof och måste slipas ner och målas om vilket kostar ännu mer och kommer ta längre tid. Taket jag målat var flammigt... GRRR! Trött man blir alltså. Gör ju mycket för att spara tid för Bobbe och blir så less när jag snarare gör så det blir mer arbete än mindre för honom.
Tycker att jag deppat hela dagen... inte kul.
Imorgon ska vi åka till Biltema och köpa mera slippapper och sen är det bara att ge sig på att slipa skiten :-(
Martin har lagat tacos åt oss ikväll. MYSIGT och jättegott. Tack för maten!
Har fått köpa två skinnfotöljer billigt av min kompis Rolf. Jisses så glad jag blev när han ringde och frågade mig om jag ville ha dom. Skitfina! Längtar tills vi kommit så långt så man kan börja och möblera.
Idag körde vi in motorcyklarna i det frostfria förådet så nu blir det defenitivt inga fler mc-turer. Tråkigt men så är det. Längtar redan till våren. Hoppas att röven blivit lite mindre tills dess så att mc-brallorna passar igen.
Ska till Adde på tisdag och kolla mitt förflutna i hennes fina spökrum. Ska bli så spännande. Undrar vad jag har varit för en filur i tidigare liv.
Nu är det ett glas rödtjut, lite surfande på Blocket och tv-tittande med maken vid min sida. Kram på er allihopa!
 
Skickar en extra kram till Emma som har sin 20-årsfest ikväll. Hoppas det blir lyckat!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: