RÅKNA-CITY

Första ströket...

Varit ute i verkstan några timmar nu och målat första ströket med "Skogssvamp" på mdf-skivorna. Blir nog bra när det är färdigt. Blir många tavlor och möbler för att dölja kissekattstassarna, dammet, rinnmärkena och allt annat som landar på dom hela tiden men kan inte bli sämre än vad det är idag.
 
 
Såhär såg dom ut igår efter att jag grundmålat dom.
 
 
Såhär blev dom sen.
 
 
Inte lätt och få en bra bild på hur färgen ser ut men på denna kan ni kanske se någorlunda. Den är rosa-brun-lila typ. Jag tycker den är skitfin!
 
Nu ska jag ta lite käk (tack för maten mamma) och sen ska jag ut och hösta klart det sista i trädgården. Man får passa på när det är fint väder.
Ska hämta sonen och en kompis i skolan idag och sen ska vi till simhallen. Ja det är banne mig full rulle hela tiden... knappt man hinner andas ibland.
För helgen har jag stora planer. Vill verkligen hinna en bit i vardagsrummet då eftersom vi båda är lediga. Hade varit skönt att fått lite ny färg i taket, fått upp alla mdf-skivorna och hinna lägga allt golvet... hmmm låter som en hel del men vi får väl se.... Kanske slutar med att vi hamnar på psyket båda två ;-)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: