RÅKNA-CITY

Orkade inte riktigt

Laddat i flera dagar för att orka jogga till Hylte och tillbaks hem... en runda på nästan 1,6 mil och idag fick jag för mig att det skulle bli av.
Ner till Hylte gick kanon men sen tog det stopp.... hade kanske på ren envishet orkat en halvmil till men inte ända hem.
Stannade på Sara´s jobb i Hylte där svärfar turligt nog dök upp sen och körde mig hem. Tack för det Leif och tack för kaffet Sara!!!
Nu sitter jag hemma och är aningen besviken på mig själv. Mitt envisa sinne gillar inte sådana misslyckanden. Nåja innan sommaren är över så ska jag orka!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 william
skriven :

tur att du fick skjuts hem:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The girl in the reeds" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D