RÅKNA-CITY

Klipp Klipp

Vovvarna fick ju bada idag igen vilket ställer till det en aning då deras vinterpäls inte lossnat ordentligt. Detta resulterade i en massa knutor som vanligt. Utan krussiduller tog jag fram saxen och klippte hejsan svejsan. Nu ser dom båda ut som skabbhundar med kortklippt päls på dom mest knasiga ställen. Nåja hellre det än fukteksem.
Är ju inte så noga hur dom ser ut när vi inte ska ställa ut någon av dom och jag tror det är skönast för dom också att bara saxa av skiten än att stå där och pilla med borstar och kammar.



Inte världens mest välfrisserade Leonbergerpojkar men jag tycker dom är fina i alla fall.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 william
skriven :

så söta:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Remember the Past" modellbilder som jag har tagit på Louise:D