RÅKNA-CITY

BILDER



Oda över på att göra fiskbensfläta på Simona.



Här är en liten Oskar också.

Barnen som Marius och Mona har med sig hit är alla väldigt sociala, pratsamma, roliga och lättsamma att ha att göra med. Superduperkul att ha er här Simona, Oda och Oskar!!!!!



En annan bra sak med att Mona och Marius kommer är att dom har med sig ännu fler Leonbergerhundar hit till Råkna man kan gosa med. Här snor jag en kram av "Lorri". Urmysig tik!!!!



Bobbe och Marius gav sig på att snickra i hallen.



Tusen miljoner tack brorsan för hjälpen!!!! Säg bara till om du behöver min hjälp någon gång!!!!!!!



Såhär ser det ut än så länge i hallen... ljust och fint!



Ska måla allt i en grå färg. Kommer bli skitbra!



Såhär fint blev mitt staket :-)) Inte alla som har ett blommigt trästaket runt tomten hihihi. Tack till kidsen för detta!



Denna rosen fick jag av mina norgegäster. Ska plantera ut den sen tänkte jag... för det går väl?!



Fick också en jättefin kruka av Mona. Sommarkruka!!!!



Här är min favoritbild på Oda och Simona!!!! Så söta tjejer!!!!!

Imorgon åker mina norgegäster hem igen.... miss you!!!! Kom snart tebax!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: