RÅKNA-CITY

1:a maj

Vaknade med tuppen vilket är så typiskt när man verkligen kan sova. Nåja lika bra att stiga upp och ta tag i dagen med allt vad det innebär.... damma, dammsuga, laga mat,,,
Bobbe körde in Sara till Halmstad då det inte gick några bussar som passade med hennes arbetstider. Han skulle innnom Biltema också för att se om dom hade lampor till motorcyklen.
Jag åkte ner till byn för att handla och rasta Knodden. Gick jättebra med honom idag. Det svåraste hindret var att passera tre katter som vägrade flytta på sig.
Sen bar det av hem till skogen igen för att rasta Kulan. Han fick bada lite idag vilket resulterade i kallsupar. Den grabben är inte speciellt graciös så det gör nåt hahahaha!
Nu väntar jag på att Bobbe ska komma hem.
Det ska tydligen åkas vattenskidor här idag med Emma och hennes pojkvän och hans lillebror. Jag sköter markservicen under tiden vilket i princip betyder att jag ska grilla och sörpla på vin.
Blir en bra dag det här tror jag.
Längtar tills imorgon då jag ska brumma ner till stan och hälsa på kullen på Endless Eden igen. Saknar dom små liven en massa!
Provade Bobbe´s gamla mc-brallor och dom passade perfekt så nu behöver jag inte fundera på att lägga en massa pengar på nya skinnbyxor. Skönt för dom pengarna har jag egentligen inte. Dom var bra också för dom går upp på ryggen så nu slipper det blåsa in luft där då min jacka är så kort.
Ha en underbar dag hörrni!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: