RÅKNA-CITY

Yra höns

Nu har jag varit i metroploen Lidhult för att byta bil med Annette Berntsson. Pappa ska fixa i ett galler i hennes bil så därför kuskade jag iväg mot hennes arbete framåt eftermiddagen.
Först var det ju spännande att se om jag över huvud taget skulle hitta dit vilket jag faktiskt gjorde på första försöket!!! Sen kom Annette på att jag inte har någon växelspak och jag kom på att hon hade en pinne mellan framsätena som man ska vispa runt med när bilen är i olika hastigheter. Herregud sicken kallabalik med säten som skulle höjas och dörrar och lås som skulle vara hit eller dit... stackars folk som såg oss på parkeringen. Trodde vi båda hade rymt från något dagcenter och ingen trodde väl att någon av oss verkligen hade körkort.
Nu är hennes bil här i Råkna i pappas våld. Hoppas han nu gör en enkel grej av det här och inte till ett megaprojekt som gör att hon måste typa om bilen. Man vet liksom aldrig  med fadern.
Sitter och funderar på om Annette tog sig hem???
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annette
skriven :

Självklart kom jag hem, med mycket skrattkramp i magen.