RÅKNA-CITY

Vårlik måndag

Härligt att köra till jobbet och inse att jag inte behövt slå på helljuset på hela vägen fast klockan bara var 06:00!!!! Ljuset är ju så välkommet efter denna vintern.
Jobbat förmiddag. Tiden har gått fort... och kunderna har varit trevliga.
När jag kom hem var tanken att grabben och jag skulle haft picknik ute i skogen med hundarna men han hade satt igång att koka pasta så vi tog fikat hemma och sen gav vi oss av på en liten promenad. Vovvarna helt slut,,, aningen blöta men trötta och nöjda. Fick med oss morfar också på promenixen.
Bobbe kom oväntat hem idag. Skulle ju egentligen jobbat ute denna veckan.
Nu har jag skallebank så jag ska sätta på en kopp kaffe och så ska jag se om jag orkar borsta en av vovvarna också. Dom ser för jäkliga ut båda två i pälsarna.
Bara 18 dagar kvar tills normännen kommer igen nu... ska bli så mysigt! Denna gången följer även dom stora barnen med vilket ska bli kul. Saknar dom så!
Skulle vilja ta fram utemöblerna idag men antar att maken är för trött för att hjälpa mig med det idag. Ska se om Sara kan hjälpa mig i veckan med det istället.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: