RÅKNA-CITY

VÄNNER

Nu det sista året har jag fått en hel del nya bekantskaper i min telefonbok. Vissa som kommer vara mina närmsta vänner för livet!
Många av dom delar mitt stora intresse för hundar vilket gör det så mycket roligare att umgås då det inte är så noga... man kan ha hundslem på tröjan utan att någon reagerar, ens hem kan vara sandigt i köket och man kan ha tassavtryck i ansiktet och ingen bryr sig. Man kan säga att man är orolig för sin hund utan att en sådan kompis tycker det är konstigt eller så kan man bara sitta och gulla med en vovve och inte säga nåt alls till varandra men ändå ha en bra dag tillsammans. Det är vänner det!!!

Marius, Mona, Elise och Annette... ni är sådana vänner!!!!
Tack för att ni finns!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annette
skriven :

Det är klart att vi finns här för dig, det finns ju bara en ELLEN här i världen. Tack för att du är du, har så många goa skratt med dig. kram på dig vännen

2 Marius
skriven :

Og tenk det Ellen, jeg har jo fått en søster for livet :) Du er en såddan venn selv, helt underbar er du og din familie <3 Gleder oss til mye hundekramar i påskeferien :)

3 Elise von Holten
skriven :

Ja jisses =) Det finns ju bara en Ellen =) och vi vill att hon ska vara precis som hon e ♥ Du e en fantastiskt härlig glädjespridande människa =)Tack för att du e just du ♥ Kramizar Lisa Luna Fiona Gosa ♥

4 Ellen
skriven :

Ni är bäst!