RÅKNA-CITY

Snöööö :-(

Ja vad tusan... såg på vädret att det ska komma en massa sketen snö inatt. Jag hade planer på att sätta ut trädgårdsmöblerna en dag men nu havererade det. Var väl superonödigt!!!!
Annars sitter jag och kollar på alla fotona som Elise tagit på Kulan idag om och om igen. Kan inte fatta att han börjar bli så fin min lilla gosse. Fått en massa positiv respons på korten så nu är jag stolt som en tupp över min spralliga pojke. Tack alla för snälla kommentarer... värmer!
Har inte orkat motionerat nåt idag men får se om jag kan trotsa snön imorgon och vandra en långrunda med Kulan. Återstår att se hur risigt vädret är.
Martin och jag har städat hundgården idag. Sopat bort gammalt gräs, hundhår och plockat bort trasiga leksaker plus att vi ordnat ett nytt vindskydd på ena sidan. Blev superfint! Tack lilla sonen för sällskapet!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Har du inte motionerat???Du har då srungit som en galning här hemma i dag,så du har då rört på dig.Kulan börjar bli en värdig herreman nu,det syns att han är mera ståtlig nu,inte lika mycket fårskalle längre.Tack för hjälpen i dag.I love you.