RÅKNA-CITY

Småfrustrerad

Har ju inte några sådär skyhöga mål med min motion numera men hade så gärna vandrat ner en tre kilo. Tyckte nog jag flåsat igång rätt bra nu med både promenader, cykling och löpning men tydligen moffar jag i mig mat istället så nu går jag inte ner i alla fall.
Antog det var muskler jag samlat på mig men när jag kämpade med måttbandet imorse insåg jag att det inte hänt ett endaste skit. Trött jag blir och aningen uppgiven.
Trodde cyklingen skulle vara lindrigare för mitt knasiga knä men idag har jag vrålont i det efter cyklingen igår. Finns ju inte sådär värst många motionsformer som fungerar om man inte får använda benen :-(
Nåja det är väl bara att kämpa på så gott det går och så får jag tänka ännu mer på vad jag stoppar i mig.
Man blir lite stressad på nåt vis när man ser hur alla andra rasar i vikt och är duktiga att motionera och äta rätt tex på FB. Herregud det går verkligen i hälsans tecken där numera... lycka till allihopa så ses vi i badtunnan till sommaren ;-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: