RÅKNA-CITY

RunKeeper

Imorse bestämde jag mig för att jag skulle testa att jogga igen. Från första steget var det tungt... kändes som jag vägde dubbelt så mycket och det fanns ingen som helst studds i benen. Körde strax över fyra kilometer på cirka en halvtimme... så det gick sakta men nu efteråt är man nöjd som tusan.
Testade att jogga utan mina sulor från ortopedkliniken i skorna, och under löpningen kändes det bättre för knät men nu gör det lite småont. Ska prova att springa utan sulor då och då för att se om det är dom som gör att knät strular i veckor efter en löprunda.
Är långt ifrån att orka springa till Hylte (9km) som jag klarade i höstas men jag ska orka det igen... ger mig INTE.
Så kul att folk peppar en och stöttar en när det är motigt genom RunKeeper. Himla smart det där!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tina
skriven :

Härligt Ellen

du är ju jättehurtig med din löpning!

Det såg inte så jobbigt ut(för mig hade det definitivt varit det).

Jag körde nämligen om dig i fredagsmorse på väg mot Unnaryd med hemtjänstens mat, kör mattransporten i kommunen några dagar i månaden.