RÅKNA-CITY

Mår fint!

Startade dagen med en promenad runt Skärshultsjön med Ida. Solen lös och hon höll ett fasligt tempo. Hade Knodden med mig och han funderade nog på vart vi hade så bråttom till ;-) Tusen tack för idag Ida och bara tjoa när du är redo för en sväng igen så hänger jag gärna med dig.
Efter det åkte jag till Torup för att hämta den sista tapetrullen till Sara´s rum. Nu ska vi ju bara hitta pengar till alla lister och få tid att göra klart skiten också. Hennes rum har inte alls varit lika roligt att göra som Martin´s. Får verkligen inte hoppas vi tröttnat på att renovera efter ett rum... mååånga kvar ju!
Handlade mat på Konsum och sen var det hem i full fräs till stackars Kulan som vaktade huset under tiden.
Nu har jag flugit runt med dammsugaren, fyllt kattlådorna på ny sand, fyllt upp hundspannarna med hundmat och lagar nu mat.
Idag blir det kycklingburgare och mörkt hamburgerbröd till detta. Spetsar till dom med lite knaperstekt bacon... mumma!

Ha en kanonbra dag i solen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Tack själv Ellen! Tjoar snart igen :) Tror faktiskt att jag kanske ska ta mig i kragen o hämta ut mitt träningskort i em. Kanske.....