RÅKNA-CITY

24/3-12

Cyklade både till och från jobbet idag. Jäkligt dimmigt imorse så det var verselväst på så man inte skulle bli överkörd på Unnarydsvägen.
Bra dag på jobbet med en massa att göra. Känns att det var löningshelg.

Hängt ut första tvätten idag. Inte för att den direkt blev torr ute men ändå...



Sen har jag äntligen planterat om mina krukväxter innomhus.



Bobbe har satt igång nåt projekt med sin lastbil. Man kan ju undra om detta är vad han kallar kvalitétstid hemma??? Herregud så trött jag blir! Den dan han inte har arbetskläder på står fa-an inte världen till påsk.



Jaja kul att han kan sysselsätta sig i alla fall... GRRRRR!!!!!



Detta påskriset har jag pyntat till mamma idag. Pappa ska ta med det hem sen. Han lär nog få ta min bil om han ska få plats med det hihihihi!!!!
Mamma har njurstensanfall så jag passar på att skicka henne en megakram från Råkna. Hoppas påskriset lyser upp din dag lite.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Gullungen,vad glad jag blir.Så duktigt av dig att cykla till och från jobbet,tänk nu på att stretscha sen bara.Var glad att Bobbe kan fixa lite med bilen,hade blivit dyrt att lämna bort ,och tänk vad ni spar pengar på hans arbetskläder.Hahaha Mera pengar som du kan köpa kläder till dig själv.Puss och kram.

2 Ellen
skriven :

Ja hade det varit våran bil han grejat med hade det ju varit sin sak men det var Sandahl´s lastbil som han skruvade med på sin fritid.

3 Bobbe
skriven :

Men bra blev det.

Fortsatte med elen i kväll snart färdigtJippi;-)