RÅKNA-CITY

Härligt att va ledig

Idag lös solen när jag vaknade så jag krängde på mig joggingkläderna och snörade på mig mina nya gympaskor och joggade hem till mamma och pappa i Hylte. Blev 9,4 km så snart är jag uppe i en mil... och förhoppningsvis så kan jag klara det på under en timme som är mitt mål för sommaren.
Pappa körde mig i husbilen hem så jag fick med mig några långa lister från Optimera samtidigt. Tackar för skjutsen fadern.
Annars har jag lagat middag åt dom hungriga grabbarna, målat lister och planterat mina växter som jag fick hem igår. Skönt att ha att göra men samtidigt ska det bli himla gött att ha semester om några veckor utan en massa måsten.



Här är datanördarna.... Martin, Tim och Simon. Jättegoa snälla grabbar som har varit en baggis att ha i huset.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: