RÅKNA-CITY

Födelsedag

Hämtat Knodden var den absolut bästa födelsedagspresenten någonsin. Jäklar vad glad han blev när han såg oss. Suddsade runt som en galning och skrek av glädje. Man blir alldeles varm innombords.
Nu är vi hemma igen och han kommer inte riktigt till ro. Han är lite pipig och vankar fram och tillbaks.
Jag har käkat kebabrulle och druckigt en kall öl och nu ska jag bara slappa efter att ha öppnat mina födelsedagspresenter.



Köksredskap fick jag av Bobbe och Martin



Stekpanna



Ny trädgårdsspade



Fick en cykelhjälm också vilket jag hade önskat mig. Cyklar ju till jobbet ibland och är rädd att jag en dag kommer cykla omkull. Måste vara åldersrelaterat det där för inte sjutton trodde jag att jag någonsin skulle använda hjälm igen.



Av svärföräldrarna fick jag en peng som jag ska köpa klätterväxter för till mitt staket.



Av lillasyster fick jag jättefina parfymer. Den blåa doftar underbart!



Min galna son klipper gräset nu medan Bobbe åkte ner till verkstan för att jobba. Sitter ensam hemma och känner mig glad ändå. Skönt att ha Knodden hemma igen i Råkna och glad över mina presenter.

Tack så mycket allihopa för hälsningar och presenter!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: