RÅKNA-CITY

BLI FRISK!!!!

Trodde livet skulle vara en dans på röda rosor bara Knodden kom hem men så blev inte fallet. Han har varit hetsig i sina rörelser, pipig och kliar sig hela tiden. Springer ut och in och kommer inte till ro. Stackars killen! Blev inte mycket sömn inatt för varken honom eller mig.
Ringde vetrenären imorse och dom sa att jag skulle testa att duscha honom i specialschampo mot fukteksem och se om det hjälpte och det gjorde det inte. Skulle återkomma i eftermiddag på telefon och så får vi se om jag ska åka in med honom igen. Tjejen i Helsingborg trodde det kunde bero på att han är påverkad (berusad) av någon av medecinerna han fått där och det kan jag också tänka mig att det kan vara då vi har haft samma symptom på honom innan med en annan sorts värktablett som har samma innehåll av grejs.
Bara att ha is i magen och avvakta helt enkelt.
Tog med pojkarna ner på byn för att hämta Knoddens pencelinkur mot Borrelia och den andra skiten och köpte även dom varsitt fästingshalsband då det var vad vetrenären rekommenderade. Blev glatt överraskad när jag skulle betala och pojkarnas halsband gick på cirka 300 kr styck. Hade för mig att dom kostade över 500 kr...
Nu sitter jag framför TV:n och slappar med datorn i knät. Har fått en kopp kaffe framför mig också. Knodden sover i den andra soffan som en stock så jag vågar inte röra mig för då flyger han upp igen och cirkusen är igång.
Hoppas så på att han ska vara "normal" när han vaknar".
Mamma och pappa skulle komma och fira mig idag men som det ser ut nu får jag nog skjuta på det. Måste få sova både KNodden och jag och ha det lugnt här hemma nu så han kan bli bra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: