RÅKNA-CITY

Jävla kund

Strax innan hemgång från jobbet idag kommer det in en kund som jag alltid blir lite nervös av då han har en benägenhet att vara så fruktansvärt taskig i munnen mot mig. Idag inget undantag!
Fast hans sambo var med så var det "fetto" hit och "jävla fnask" dit... och hon står jämte och säger ingenting. Hade Bobbe sagt så till en kassörska så hade jag fa-an i mig dött av skam och sagt till honom. Nä hon bara flinar och tycker det hela är skitroligt.
Ber han tillslut att gå men han fattar inte att jag menar allvar så jag betjänar färdigt honom för att bara få honom därifrån. Sitter och funderar på om jag skulle ringa honom och fråga vad det är som ger han rätten att prata så till mig men misstänker han inte kommer fatta då detta tydligen är hans språk gentemot mig. Vet inte om det är lönt att be honom hålla sig borta från macken heller.
I alla år jag jobbat på mack (cirka 15) så har han varit ful i munnen och dryg och dum. Jag kan ta grovt snack och skoj men det ska vara på ett humoristiskt sätt och inte så man blir illa berörd. Vet inte om denna mannen tycker att han är cool när han måste häva ur sig dumma saker men kanske går hon igång på det,,, vad vet jag?!
Pissigt att jobba ensam i en kassa för man har ingen att byta med när man ser vissa av dom där man inte vill möta kommer in utan man får fint stå kvar och bara ta skiten.
Vi lär våra barn att inte kalla varandra för fula saker som hora, fitta och så men det är inte konstigt det är svårt när vuxna män håller på likadant som värsta fjortisarna.
Jag mår dåligt utav hans beteende och i dom bästa av världarna så hade han antingen kommit in och bett om ursäkt eller ringt mig men misstänker det inte kommer hända... så jag inväntar väl hans nästa besök och funderar på vad han ska vräka ur såg för dumt då!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Men var likadan mot honom,då kanske han fattar att det låter illa och sårar.Jäkla skitstövlar undanbes skylt eller här tänker vi innan vi öppnar munnen skylt,eller så kan jag komma och sätta mig på honom.Kram på dig,I love you.

2 Susann
skriven :

Vilken idiot !!

3 Annette
skriven :

Men herregud, är han mentalt störd eller??? stå på dig gumman.

4 Marina
skriven :

Ellen, jag har aldrig hort pa maken. Du ska absolut INTE acceptera det har! Det ar nervardering och trakasseri. Du kan ju inte ma daligt i ditt jobb av att en sad man med mer issues an vad vi kan manifestera i en livstid kommer in och uppfor sig totalt oacceptablet. Om det ar nan gang man ska satta ner en fot och gora en andring i sin vardag sa ar det NU Ellen! Prata med din chef och om inte annat far han ringa eller prata med mannen ifraga.
Satt stopp nu och andra din morgon dag.
Puss hjartat