RÅKNA-CITY

Ett år...

Nu är det i runda slängar sen ett år sen jag började med GI och motionera och det har inte skett skitmycket men ändå så jag är nöjd. Har gått ner 12 kilo totalt och några till ska bort men i nuläget är jag nöjd över min prestation. Har skyndat långsamt och inte tagit till drastiska åtgärder men det har också gjort att jag inte haft några krisiga svackor utan kan känna att jag kan leva såhär.
 
Bjuder på före och efter bilder även om det inte är det kuligaste att lägga ut sig själv i bikini....
 
 
Detta är från semestern förra året där jag väger 80,2 kg
 
 
Idag väger jag cirka 68 kg
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma.
skriven :

Så jakla duktig du är,å vilken skillnad.Trodde inte det var så stor skillnad.Heja dig och du,GRATTIS.<3

2 Annette
skriven :

Suveränt jobbat Ellen, det är väldigt stor skillnad, men du! se till att inte hela Ellen försvinner, lite vill vi ju ha kvar av dig. kram

3 Susann
skriven :

Duktigt =)