RÅKNA-CITY

Trött på det redan

Va tusan ska det börja snöa nu också?!!!! Inte nog med att det blåst och varit skitkallt när man varit och rastat vovvarna i koppel runt huset en massa gånger idag så fingrarna varit stela i en timme efteråt fast man bara varit ute i fem minuter men nu ska det snöa också. Surt som tusan!
Nu sista rundan är jag så tacksam för att det är mörkt, då sonen lät mig gå och duscha, och jag svidade om från mina sunkiga skitiga kläder till pyjamas vilket innebär att jag även rastar hundarna i den munderingen. Har fulländat utstryslen med rosa/lila raggsockar och en stickad kofta... najsigt värre. Pricken över i:et är Bobbe´s slitna foppatofflor som fylls så härligt med snö och är glashala.
Har ju en redig backe i trädgården bakom huset där hundarna envisas att släpa mig upp och nerför en herrans massa gånger idag då det tydligen är så mycket bättre att bajsa på toppen, och det är några riktigt snygga glidmärken nu efter min röv och hälar. Kulan bara tittar på mig och jag ser att han ber mig fälla ut klorna men jag är för trött för det ;-)
Bobbe lyser ju som vanligt med sin frånvaro när man behöver honom som mest men som jag sa till honom "kom inte och be mig om hjälp någongång med nåt som han tycker är viktigt". SUCK!!! Han frågade om han skulle komma hem några timmar på dagen imorgon så jag kunde åka och handla. Hrmmm hittar inte HAN till Konsum i Hylte längre tro??? Ja jisses för dessa karlar.
Martin har även idag varit duktig och hjälpsam trots att jag drar honom från datorn stup i kvarten. Tack vännen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: